Snart så!

  2012-06-07 / 21:01:10 / Vardag /

Hej på er!
Jag vill bara säga att för er som kanske saknar min blogg så vill jag berätta att jag snart är tillbaka :)
Har sen vi sågs sitst gjort en massa som jag inte ens orkar berätta förutom att jag varit på balen vilket var skit skoj och sen gjort klart ALLT i skolan. Dock startar jag inte upp här ännu... Eftersom på Fredag den 15 tar jag STUDENTEN!!! :D Så veckan som kommer är nog lite fullbokad.

Dessa 3 år på gymnasiet är snart slut och jag känner mig relativt nöjd med dessa år, har kammat hem riktigt bra betyg så känner att allt slit och alla timmars plugg har gett bra resultat!
Peppa sommarlov och för att vidareutbilda sig till sjuksköterska i höst. Men först... STUDENTEN :D

Tänkte starta upp med ny fräsch design och headar och helt köret, håll utkiiiik :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0