Svar på frågestunden

  2012-02-25 / 11:16:52 / Dagens fråga /


♥ Fattar inte. På Facebook kallas du nea och här neahis? Är det något du heter??
Jag heter Linnéa men mitt smeknamn är Neah. Det är inte så många som kallar mig för det, utan det är typ några kompisar, min pojkvän och hans föräldrar. Neahis är bara ett namn jag har på typ instagram för Neah är upptaget ;)

♥ Vad är du mest rädd för?
Jag är livrädd för spindlar. Jag kan väl säga att det är en enorm fobi jag har :( Jag kan inte kolla i en bok där det är spindlar, kan inte gå in i ett rum där det är spindlar och ser jag en spindel så blir det kaos..


♥ Vilka brukar du umgås med?
Det härliga tjejgäng som består av Lisa, Sesse, Jenny, Sabrina, Hanna, Ellen och Emma.
Sen umgås jag ju med min pojkvän också såklart :love:

♥ Har du och din pojkvän gemensama vänner?
Ja från mitt håll har vi det. Victor har lärt känna många genom mig liksom. Har ett par killkompisar som Victor blivit buddies med. Dock så umgås inte jag med hans vänner men det beror nog på att vi är så olika som personer. 

♥ Bor ni långt ifrån varandra?
Victor bor i en håla som ligger typ 2mil från stan, men vi går på samma skola och det är inte direkt svårt att ta sig till varandra :)

♥ vilka är dina favoritchips tro?:)
Äter faktiskt inte så mycket chips, diggar ostbågar mer. Men igår åt jag dom där "ugns bakade" mums :p

Förlåt att jag är anonym men tycker frågan är lite jobbig :-| Jag har precis blivit tillsammans med en kille. :love: Men det är jobbigt eftersom han precis gjort slut med sin tjej :bigeyes: och jag känner lixom att jag måste vara precis som henne för annars kommer han göra slut med mig?? :thumbdown: Såå lixom hur kom du över din kille och hans föra tjejer :rolleyes:
För det första så är ju hon ett ex av en anledning och det är ju faktiskt du som är hans flickvän och det är ju ett val han gjort. Tänk på det han gjort för dig som han inte gjort för någon annan tjej. 
Victor har bara haft ett förhållande innan, men eftersom hans förra tjej var typ psykiskt sjuk så kände jag inte direkt någon konkurrens. Sen har han satt en ring på mitt finger som han inte gjort innan för någon. Så det gör mig speciell för honom och det räcker för att veta att han inte vill ha någon annan eller något ex.. osv.


♥ Vad gillar du att göra på fritiden?
Jag har inte så mycket fritid faktiskt haha. Jag pluggar för det mesta, men jag gillar att umgås med dom man gillar för då blir jag lycklig :)

♥ Vad vill du göra i framtiden?
Jag vill börja med att flytta hemifrån så man blir lite vuxen. Sen ska jag i höst läsa vidare till sjuksköterska. Flytta ihop med min pojkvän så fort han fått ett bra jobb. Utbilda mig jobba, bli ännu mer vuxen och skaffa familj osv. Jag vill bli en typiskt svenne ni vet hahah :D

♥ Kan du hjula? hihih:-P
hahah nej det kan jag icke. Är inte så atletisk av mig. När jag var liten var jag dock vig som en kokt spagetti och kunde hjula och ha mig. 

♥ Kan inte du berätta typ allt om dina söta katter?
Jaa! Det gör jag mer än gärna, för dom är mina små hjärtan :love:
Orissa som är den äldsta. Som fick jag eftersom jag var så sjuk och låg inne på sjukhuset en period. Hon är en Ragdoll och heter egentligen så mycket som S*angel wings Orizza oh la ley och har en mycket fin stamtavla. Hon är den gosigaste och socialaste katt jag träffat men som kan bli väldigt jobbig. Hon älskar att sova på min datastol så jag sitter mest i sängen när jag ska plugga osv. Hon kommer alltid på kvällen och ska kela och något hon älskar är att tvätta en, vilket kan vara lite jobbigt. Orissa kan även vara retlig och håller på med små jävel skaper som t.ex. stå och klösa på dörrar för hon vill in överallt eller hoppa bakom tvn. 

Geisha är den yngsta och henne hämtade vi en sommar någonstans i Oskarshamns området. Hon är en liten skogskatt. Hon älskar att sova uppe på soffan och är väldigt envis. Hon gillar inte att bli bärd om man inte bär henne på rätt sätt och hon är lite blyg när det gäller nya människor. Men  när man väl får hennes tillit så är hon minst lika gosig som Orissa. Geishas jobbigaste grej kan vara att hon älskar att hoppa efter ben och fötter under täcket... hahah.

♥ Har du hittat lägenhet?eller laddar du bara för framtiden
Jag söker lägenhet just nu och flyttar så fort det passar in med allt :) Så jag laddar förfullt med att köpa brödrost, glas, bestick, handdukar osv.

♥ Vill du göra ett bloglovin byte?
Jag gör gärna bloglovin och blogkeen byte, säg bara till :love:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0