Vinnaren i veckans blogg

  2011-09-25 / 23:59:00 / Veckans blogg /
Denna vecka blev den snygga tjejen Tilia vinnare i veckans blogg! :) Grattis till henne! Nedan kommer lite mer om hennes blogg och för att komma till bloggen klickar ni bara på bilden.

1. Vad inriktar sig din blogg på?
Mitt liv, shopping,vänner,mode,smink,tips, och massa sånt ;)

2. Beskriv din blogg lite kort
Mitt liv och hur jag lever det och så

3. Vem är du
Tilia Lövdahl heter jag är född i lilla Dalarna i borlänge. Jag är 15 år och är lite halvt udda person ;). Jag lever mitt liv nästan som jag vill och kör mitt egen race!

Och till er andra som var med men inte vann, (förlåt) ♥ en kan bara vinna, men hur som helst så får ni en ny chans imorgon, håll utkik :)


Tilia

aww thank u so much! :D <3

2011-09-26 @ 07:36:27
URL: http://tiiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0