Orphan

  2011-09-26 / 14:56:00 / Film-Tips /
Denna skräckfilm har jag och Victor sett i helgen, den var inte jätte läskig, vilket var skönt, men jag tyckte den var riktigt bra! Det kan (enligt mig) vara svårt att lyckas göra en bra skärckfilm som inte blir b.
Victor tyckte filmen var okej. Så nedan får ni varsit betyg från oss :)

"Filmen handlar om ett par, Kate och John, som adopterar en flicka, Esther, efter Kates dödfödsel. Kate märker snart att det är något konstigt med flickan. John stöttar henne inte i hennes misstankar förrän Esther försöker förföra honom."

Mitt betyg


Victors betyg



Lou

Haha älskar den filmen, den är så obehaglig på något sätt ;)

2011-09-26 @ 15:56:14
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0