Jag skulle vara duktig.. men

  2011-07-05 / 22:00:22 / Vardag /

Jag hade tankar på att bli duktig med bloggen och uppdatera en hel del nu de senast dagarna, men jag åkte till Victor i torsdags och deras internet har inte funkat på hela helgen :( Det började funka på måndagen när vi åkte hem till mig haha, så typiskt.

Kommer lite resume av dagarna...
Victor och jag har vart sen i torsdags, vi har haft det toppen som vanligt, fiskat en hel del faktiskt, Victor lyckades till och med få en kräfta.
Jag har övningskört 2 gånger med Camilla och det har gått jätte bra :) Det var lite svårt i början med dragläget men det är sånt man får bättra sig på hela tiden.
I måndags åkte Victor och jag hem till mig och vi var hemma hos mamma och kollade film med henne och min bror, The children såg vi på, helt okej film :)
Och idag har Victor och jag lagat mat med mormor och sedan tränat på TR.

Så nu har min andra hälft åkt hem, vi ska ses på torsdag igen, vi ska kanske va barnvakt till hans lilla kusin Tyra, det kommer bli toppen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0