Hej då Västervik

  2011-07-18 / 15:20:00 / Vardag /

Inlägget är tidsinställt så just nu sitter jag på bussen :)
Min väska är full och väger miljoner kg. Varför? Jo Victor, Mira (lill syrran) och jag ska åka till Malmö och hälsa på pappa i 1 ½ vecka, så kommer alltså hem den 27 Juli igen.
Kommer inte blogga något när jag är borta, kommer dock lite tidsinställda inlägg, kör även på en frågestund när jag är borta, info kommer!


Josefine

sv: hihi jaa, det va faktiskt ganska coolt att åka själva, hihi :D mkt sköööönt!!

jag åker till turkiet med mathilda o mange i augusti, precis en månad kvar nu :) kram minibanan <3

2011-07-19 @ 12:59:02
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0