En favorit i repris

  2011-01-13 / 20:13:24 / Vardag /

Gillar den här bilden jag tog för 1 år sen på Orissa, den tuffa katten haha :)

Min dag har förövrigt bestått av skolan, har haft en lång håltimma så har umgåtts med folket!
Sedan möte med syon, så nu är jag hur nöjd som helst.
1. Kommer bara ha spår 1 på fredagar på (ind-val) o spår 123 på måndag ;) när jag går 3.an
(grejen var att vi först hade bestämt att jag skulle ha spår 123 måndagar och fredagar) vem orkar det :(
Ska istället ta ett extra val på samhälls-programets val grej som man har.
Så kurser jag valt själv att läsa til 3.an är
Ind-val
• Tyska steg 1
• Fotografisk bild A
Sh-valbara kurser
• Engelska C
• Psykologi B
• Internatioella relationer

2. Lisa och jag ska inte läsa svenka b med våran gamla klass utan ska läsa men den nya! :)

Nu måste jag fylla i alla blanketter för detta ska va inlämnat imorgon!
Så tjohej

LISA GLÖM INTE LAPPEN IMORGON! Älskar dig, även att du är så glömsk :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0