Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

  2011-01-25 / 12:15:38 / Vardag /


1. Jag heter Linnéa Alexandra Ljungberg är 17 år (snart 18) Bor i Västervik och har alltid gjort.
2. Jag älskar min pojkvän Victor över allt annat, han är det bäst jag har!
3. Jag har varit diagnotiserad med Crohns i snart 3 år (15 februari exakt)
4. Jag är väldigt envis, får jag inte som jag vill blir jag oftast sur..
5. Jag går samhäll-samhäll 2.a året på gymnasiet
6. Jag gick innan på natur, men bytte pga olika anledningar, en av dom var att slippa all jävla matte
7. Jag älskar att köpa grejer till mig själv och andra, älskar att ge bort saker och göra någon glad
8. Jag har 2 katter som är sötast i världen, Orissa och Geisha
9. Jag är 160 cm lång! Det är sött att va kort
10. Jag älskar godis och chips, skulle nästan kunna leva på sånt haha.


M

vi är typ lika långa (korta) haha :D

2011-01-25 @ 12:54:52
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0