Jag faller på dina misstag

  2011-02-01 / 19:29:04 / Vardag /

Fotat och redigerat av mig, förstår inte varför mina ögon ser så stora ut O.o

Jag kör inget på den här listan idag, jag tror också jag ska hoppa över "Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu."
Men kör inte på någon sån där idag hur som helst.

Förövrigt så lyssnar jag på kent, det var ett tag sen, ska fan se till att man får se dom live i år.. Blev ju inte som planerat förra året :(
Kent är den ända grupp som jag älskar så grymt jävla mycket! annan musik kan va/är bra, men kärleken till Kent.. WOW ♥ synd att man inte kan bli tillsammans med ett band asså...


M

kent <3

2011-02-01 @ 20:49:07
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0