Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

  2011-02-07 / 22:26:00 / Vardag /

Lisa Leah Larsson räknar jag som min allra bästa vän, hon är den jag berättar allt för, den jag alltid vänder mig först till om man tillexmpel bråkar med någon och vill prata om det.
Vi pratar om allt med varandra och vi garvar oss igenom hela dagarna vilket gör livet och skoldagarna så mycket lättare :)
Vi lärde känna varandra när vi började i samma klass på natur, men i höstas så fick Lisa och jag en idé om att byta till samhäll så nu går vi båda i en ny klass, fast fortfarande i samma såklart ;)
Vi har hittat härliga vänner tillsammans, umgåtts med massa olika typer av gäng och fått vänner för resten av livet, konstigt nog så dras vi åt killkompisar hållet? Kanske beror det på att Lisa och jag är värsta gangsters :D
Jag är också Lisas lilla mamma som väcker henne varje morgon och ser till att hon kommer till skolan, haha!

Leah & Neah - you know ♥


Cajsa - fotoblogg

Gillar bilden! :)

2011-02-12 @ 14:48:28
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0