Snöstorms Onsdag

  2010-11-24 / 21:49:00 / Vardag /

Saknar sommaren :(

Idag har dagen bestått utav..
2 lektioner i skolan (som varje torsdag) slutade 14.10 grymt nice :D Btw. måste skryta om att jag har sovmorgon VARJE dag! Mitt nya schema äger höhö :)
Efter skolan så gick Victor och jag till sjukhuset för jag skulle ta sista garadsil-sprutan och sedan gick vi i kallast snövädret till mamma. Där även min bror Kim va :)
Vi åt mat och fikade och pratade, sånt där ni vet!
Så fick jag sedan skjuts hem av Victor och hans mamma, så nu sitter jag här och är ensam hemma, hoppas inget lite spökte kommer och biter mig i tån :D

Happy face att vecko revyn låg i brevlådan också! Så nu har jag mitt sömnmedel :)


Lovisa

Vilken härlig bild :) ser så mysig och jaa härlig ut! :D

2010-11-27 @ 22:16:24
URL: http://lovisasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0