Film Resume

  2010-01-06 / 14:52:45 / Vardag /
Paranormal activity

Dom flesta har nog redan hört tals om filmen.
Enligt mig så var filmen seg i början och ganska b eftersom det är filmat med en hemma video kamera.
Dom 2 sista nätterna i filmen var dock lite mer läskiga!

Det sägs att filmen ska vara sann, vilket är en lögn!
Jag har faktiskt tagit reda på det (a)
Filmen är regiserad av Oren Peli och filmen är inspelad i hans hem och med hans kamera.
Filmen kostade bara 70.000 kr att göra, vilket är billigt för en film.
Det tog 1 vecka att spela in filmen och filmen har flera olika slut.
Visa källor säger att det finns 2 slut men läste också att det finns 13 olika slut.

Är du rädd för spöken och sånt ska du se filmen om du vill bli rädd.
Gillar du inte B filmer så se den inte.

85:- kostar det att se den på bio, dock blev jag bjuden :) hihi


FELICIA

Ja, vädret är verkligen inte på min gilla lista om vi säger så. Lååååångt ifrån!



Haha okej, men den är sann :o

Jag har hört folk som tagit reda på att den är det, men eh jag bryr mig inte så jätte hårt kanske fast tror att den kan vara sann men den kan lika gärna vara påhittad...

Ja, jag såg den nån dag efter julafton hemma alltså :)

2010-01-06 @ 18:50:27
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0