Lite mer personligt

  2010-04-17 / 11:21:39 / Vardag /
Funderat på att börja skriva med vad jag gör om dagarna, So here I go!


någon gammal bild, hihi.

Igår (eftersom det inte hunnit hänt så mkt än idag) så var det först skola, hade franska prov tror fan det aldrig gått bätter (y) :) hoppas på att få betyg iaf.
Efter skolan cykla jag hem (bor typ 100 m från skolan) haha!
Sen vid fem tiden så möte jag Lisa så käka vi pizza och så kom Anna och höll oss sällskap :)
Hem till lisa och fixa lite och hämta cash (h) sen mötte vid Amanda och drog ner till tivolit och möte upp Omar, Mergim, Pralle, mohammed och sen var det massa andra nere på tivolit.
Jag slösade 25 kr igår på virvelvinden vilket var hääärligt snurrigt.
Efter en stund frös vi som gåsar och gick till donken och så kom de andra efter ett tag :)
Sen gick Lisa och jag till Dyllon, Dennis, Arivan och ja .. fler..kan inte alla namn (a)
Så gick vi hemåt, lisa och jag käka hos mig, sen gick vi till några och spela kort chilla och sånt annat ;)
kom hem runt två tror jag, rätt trött efter att ha pluggat sen kl 7 på morgonen. Hehe.

Vem orkar läsa allt det här :(


pictures by anna♥

fint häng ju :)



kul att du ska börja skriva om dagarna, det gillas (y)

<3

2010-04-17 @ 14:29:10
URL: http://annaalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0