Min blogg? ajuste det

  2009-09-24 / 18:23:22 / Vardag /
Hejsan allihoppa!
Förlåt mig för att jag inte uppdaterat bloggen sen i söndags.
Men har inte haft tid eller lust att sitta vid datorn på fyra dagar.
Jag måste ha något att göra, för annars ligger jag bara i min säng, ligger jag i min säng börjar jag bara tänka. Börjar jag tänka blir jag bara ledsen. Blir jag ledsen börjar jag bara gråta.
Och mina tankar är endast fokuserad på den 7 oktober.
Min framtid kommer avgöras, dagarna, åren.. resten av mitt liv.
Får jag bakslag kommer jag bryta ihop och .... ni vill inte veta och jag kommer inte berätta, det lär bara märkas



<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/848764/linnealjungbergbloggse?claim=gzcj5765r6a">Följ min blogg med bloglovin</a>


jossi

du måste berätta direkt när du vet ju :'( <3

2009-09-24 @ 20:22:34
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0