Hej då viken

  2009-06-26 / 10:53:26 / Vardag /

Igår bestämde jag mig för att åka bort i helgen, helt ensam!
Bort från v-vik och bort från de nära och kära.
Inte för att det hänt något speciellt, men jag vill bara iväg från allt och alla :)
Så jag ringde till Liselott som bor i Vimmerby och frågade om jag kunde komma och hälsa på i helgen,
så nu är det bara att börja packa och sedan trippa ner till busstationen.
Jag funderade på om jag skulle även lämna mobilen hemma hela helgen, eftersom mitt sms beroende går vissa på nerverna och det kanske är bra att låta plutten va hemma och vila.
Men folk skulle säkert tro att jag dött om jag inte svara på sms i hela 2 dagar :o
Så den får nog hänga med...
Bara så ni vet..
Jag är inte hemma på ett tag,
Seya

Kisses <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0