Fredag, bye bye Skolan :)

  2009-12-04 / 18:11:38 / Härliga stunder /

Fredagar = seg dag i skolan, går ända till 15.50, dock bara tre lektioner, men ändå :)
Faaaast! Paprika och jag livar alltid till det, och garvar tills vi gråter, tappar andan och får ont i magen.

Idag har Tonja och jag övat våra målarskills på franskan, det är sånt man gör liksom när man går gymnasiet.


Här är mina konstverk :D Fina va?! hehe.
På stolen som ni ser till vänster, det är tonja, jag målade av henne på franskan. Tyckte jag lyckades väldigt bra :)
Sen har vi ett spöke där med stora runda ögon och stor rund mun! Sen har vi två stycken skogsturkar ijämte.

Detta är jag! Tycker jag är rätt söt faktiskt..                  Här är Tonja, hon har lite problem med ryggen :o



Cornelia

sv: nej, jag har inte mkt problem alls längre. jag har bara haft ett enda skov, men man vet ju aldrig hur det blir längre fram. har väl tur med en "snäll" variant. jag kan reagera ordentligt på viss mat, men efter åtta år har jag lärt mig vad jag kan äta och sådär. och om jag blir stressad sätter det sig genast i magen. men det är ju också sånt man lär sig. har du fått hjälp av dietist och sånt? något som är värre att äta osv?



kram

2009-12-04 @ 19:16:54
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
TONJA

FAAAN VA FINT:D <333

2009-12-06 @ 23:30:15
URL: http://lovelytonja.blogg.se/
Frida

Jobbigt att sluta så sent. Jag slutar aldrig senare än typ tjugo över tre.



Snygg teckning ;)

2009-12-07 @ 12:00:38
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0