Resumé av 2011 || Del 1

  2012-01-02 / 20:52:42 / Vardag /

Det hände inte så mycket. Jag spenderade pengar och shoppade massor. 

Sascha och jag ordnade överaskningsfest för Anna & Lisa när de fyllt 18! Det blev succé :)

Anna, Lisa och jag var på bio och kollade Narnia, jag som aldrig gillat Narnia. Men filmen var helt okej.


Solade lite på Meddo, skaffade solkort och hade en plan på att bli brun och fräsch. Solkortet blev dock aldrig använt.

Jag tränade en hel del, var en stammis på bodybalance på TR.

Var på nattinnefotbollen med Amanda och Lisa, vi hade det mys innan och åt på Morella mm.

♥ Bowlade med Amanda, Erlind och Victor.




♥ Jag fyllde 18 år och det bled självklart debutt på Palladium. Tjejerna Lisa, Frida, Lollo, Anna & Sascha var med. Blev bjuden på restaurang också :)

♥ Hade ett konstigt schema i skolan så var ledig typ halva dagarna, det resulterades att Lisa och jag fick underhålla oss på egen hand, t.ex. på mejeriet och kolla film.

♥ Jag hade ont och var stel i kroppen, världens bästa svärmor Camilla gav mig ett presentkort på massage som kom väl till användning.

♥ Var ute med ett gäng och grillade, var jätte kallt men redigt mysigt! 

♥ Victor och jag såg "Hur många lingon finns det i världen" på bio, som var über gullig och bra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0