Peppar lov

  2011-10-27 / 18:44:10 / Vardag /
Bild från i sommras, jag gör fashionlips

Imorgon är det sista dagen sen är det höstlov!! Ska bli skönt, men är inte sysslolös för det. Har lite plugg att göra (ovanligt eller nä) har även högskoleprov på lördag, usch vill inte. Någon mer som ska göra provet på lördag?

Idag har jag varit i skolan då, Lisa baby kom idag också hon har varit i Stockholm i 2 dagar :) Satt i kafeterian ett bra tag, var skönt! Hade 2 sovande pojkar på mig, en i knät o en på axeln, somna nästan själv. Speciellt när nicko förklara hur jag såg ut *död zombie* nädå alltid snygg.
Hade sedan sällskap med habiba en bit efter skolan, jag skulle till sjukhuste och ta spruta, aoutch! 
Kom hem slängde i lite underkläder i tvätten och sedan kom bror min och käka.
Ja det var väl typ allt som hänt idag, ska plugga tyska nu! Ska lära mig hur man säger "jag heter linnéa" mm. avancerad nivå vetni :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0