Älskar kärlek

  2011-10-09 / 17:15:55 / Härliga stunder /
Har precis kommit hem från pojken på bilden. Sitter just nu med färg i håret (färgar utväxten) men ska även göra mörka slingor nu till höst/vintern, gör det dock om ett par dagar. What ever...
I helgen har jag varit med min pojkvän, vi har gjort det vanliga, vart lite med han familj, myst, promenerat, pratat Osv. Han var så söt förut också för den delen, jag ägde ut han på COD, han blev riktigt sur, så fick trösta han ett tag :'D jag har visst en okänd talang, dock inte kvinnligt men okänd som sagt.
Saknar honom redan ♥

Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu
(Kent- utan dina andetag)

Texten passar bra in denna helg, har vaknat relativit tidigt båda morrnarna och jag kan inte väcka min älskling som ligger o sover så sött!


eemmapeemma

Men oj, snuttan! Vad snäll du är! :D puss!

2011-10-09 @ 18:46:11
URL: http://emshiie.blogg.se/
madde

va söta ni borde vara tsm =) jag vet hur du känner att du redan saknar honom =) jag har det samma sak att jag börjar sakna min kille redan efter vi har lämnat varandra <3 =)

2011-10-09 @ 19:13:08
URL: http://madeleinegrendin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0