Vem är jag? Tycker du?

  2011-07-07 / 10:10:00 / Vardag /


Ett exempel på första intrycket hos mig:

För några veckor sen när jag träffade min kompis Maria så berättade hon för mig om sitt första intryck om mig. Första gången vi sågs var i början av 2:an på gymnasiet.
Hon trodde jag var en katig, bitch typ, med tanke på mitt umgänge jag har i skolan.
Tyckte det var väldigt skoj faktiskt.
Som tur är såg hon vem jag egentligen va, en snäll liten Linnéa hihi!

Så nu får ni lära känna mig, kommer lite "dagens sanning" som jag hade förr på bloggen.

• Jag är inte ett dugg estetisk av mig, ändå har jag i 9:an sjungit "solo" med några vänner på lucian denna låt. Det finns ett klipp på youtube när jag sjunger one of us med joan osbourne. I 1:an på gymnasiet var jag huvudpersonn i en teater vi hade.

• Jag tror jag har fått urinvägsinfektion, kissar som satan och det gör fruktansvärt ont. Men orkar inte ringa vårdcentralen för dom är dumma i huvet här i Västervik. (Lovar, har erfarenheter från dom)

• Förr hatade jag att sova med andra Osv. men nu för tiden så sover jag som allra bäst med Victor, vill sova ijämte han varje natt!!

• Jag stör mig att man inte kan prata om sex mer öppet, (blogg, facbook osv) det är ju en helt naturlig grej..

• Victor och jag missbrukar ostbågar och snöbollar, det är så gott!!!

• Jag ska tatuera "What dosen't kill me, makes me stronger" i nacken.

• Jag läser typ alla stora bloggar, t.ex. kissie hon är söt? Förstår inte vrf folk klagar att hon e ful? Visst lite stora bröst men hon har sött ansikte.



LisaLeah

jag vill se klippet när du sjunger va!

2011-07-07 @ 16:07:53
URL: http://lisaleahs.blogg.se/
Victor

Jag håller med Lisa!!!!!

2011-07-14 @ 13:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0