Svar på fråga & lite

  2010-12-12 / 21:09:18 / Vardag /

Kom hem för ett par timmar sedan från Victor, mitt hjärta! <3
Känns alltid lika tråkigt och jobbigt att åka hem, 1. Jag åker ifrån Victor och 2. Det är söndag och imorgon ska man till skolan igen Osv...
Jag måste verkligen ta tag i allt pluggande! Med tank på att jag bytt linje så ligger jag ju automatiskt efter i några ämnen då jag börjat läst nya och mina andra klasskompisar har ju redan hållt på med det där i ½ termin så jag och min coola kompis Lisa får nog ta och plugga igen på jullovet (hon kommer älska det haha not!)

Fick även en kommentar förut utan bloggadress så tänkte svara på den här, kanske fler som undrar.
Hur det går med min viktuppgång?
Asså jag har ju försökt hela mitt liv, men för ca 2 veckor sedan så tog jag tag i allt och försökte ösa i mig kalorier, men sen så kom det en hacke! Jag blev dålig (sjukdomen spökar) och tappade därför aptit och lust till att kämpa med just det..
Men nu börjar det lösa sig så nu tänker jag börja om från början och hoppas att det leder någon stans!


Jannica

Vad har du för sjukdom? :o :/

2010-12-12 @ 21:32:58
Anonym

Vad har du för sjukdom? :o :/

2010-12-12 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0