Resumé av mitt 2010

  2010-12-30 / 18:30:01 / Vardag /

Nu tänker jag precis som förra året göra en sammanfattning av detta år :) Så det blir ett långt men kanske intressant inlägg det här ;)
Varsegooooooda!

JANUARI
Var en månad då jag umgicks mycket med min fina vän Josefine, vi började året med varandra då vi firade nyår tillsammans :)
På bilden ser ni Lisa och Tonja som var mina bästa polare i skolan hehe! Bilden är tagen på bussresan till Stockholm med klassen för att se teatern Jane Eyre. Jag gjorde även videobloggar första och kanske sista gången, ni får själva gå tillbaka till arkivet vid intresse haha :D
Jag fotade en hel del under denna tid också

FEBRUARI
Jag åkte ner till pappa i Malmö för att hälsa på, han var då nyinflyttad där och jag gjorde min debut i skåne-land!
Gjorde även en liten mindre operation ibörjan av månaden, läs mer här! Annars så bestod nog denna månad av mycket plugg osv.


MARS
Jag fyllde den 9:e mars hela 17 år (stor tjej) Och denna månad åkte jag, Josefine och lite annat folk för att se Melodifestival's finalen, fick gå på röda mattan och se en hel del kända svenskar :)
Jag blev också besatt av tv-serien Grey's anatomy och satt fast framför tvn för att kolla igenom säsong 1 & 2 och halva 3:an sen tröttna jag..





























APRIL
Filmen ovan är väl lite halv tokig haha, det är jag, Lisa, Jonas och Lina som hade en trevlig kväll med film, Chip Osv.
Började umgås mycket med Lisa såhär på våren :)


MAJ
Våren kom och de var härligare än härligast (se bara bilden) hihi.
Jag fick min iphone, då jag av ren ilska slog sönder min andra lilla sony ericsson :')
Hängde lite med Lisa, Sascha, Sofie och Nina på morella och sådär.
Lisa, jag, Patric, Wille, Mackan osv. hade en bbq kväll på korpa :)
Jag träffade också Victor för första gången på en fest i Ankarsrum, hihi!


JUNI
Vilken j*vla härliga BÄSTA månad :)
Victor och jag blev ju kära på direkten så vi blev tillsammans 1 Juni, vi var faktiskt inte ens på G, och fy skäms på mig som gjorde slut med mitt ex och dagen efter blev tillsammans med Victor, men va gör man när hjärtat exploderar av förälskelse? :'D Och jag ångrar verkligen inte mitt val, är så lycklig att jag har MIN Victor :D
Jag slutade även 1:a året på gymnasiet och skolavslutnings kvällen bestod av ett fint häng hos Lisa först med tårta och sånt med folk som, Lisa, Anna, Erlind, Allmir, Shad, Patric och Firi. Blev sedan tjej middag på stan och tillsist lite tjohej på Löga där sågott som hela Västerviks ungdomar var :)
Och de tråkiga med denna månad var att Vivi åkte hem till Kina och vi trodde vi aldrig mer skulle få se våran söta kinies kompis, med hon kom tillbaka sen :D

 

JULI
Jag och syster Mira åkte till pappa en vecka, vi åkte över till Danmark och spenderade en dag på tivoli :) Även promenad på ströget blev det :)
Jag följde med Victor och hans familj att hälsa på lite släkt i en sommarstuga någonstans i Varberg, så myyysigt :D
Och filmen är från när Jag, Lisa, Sascha, Nicko och massa av hans vänner var vid kanot klubben och badade, Lisa och Nicko skulle göra Coola dyk ;)
Blev även en liten tripp till cirkusen som var i stan, kändes skoj att va som 5 år igen, äta sockervadd och sitta med öppen mun åt alla djur Osv.
Jag hade även ett sommarjobb fick ihop ca 6000 kr, de va toppen bra :D


AUGUSTI
Hängde massa med Lisa, Erlind, Allmir, Khalid, Putte, Joey Osv. Donken häng varje kväll typ :) *saknar*
Victor och jag var mycket, tog med oss "frukost" åkte ut till korpa och myste, åt och mata fåglarna som kom haha :)
Köpte även ett nytt objektiv till kameran Canon 50mm, så fotade lite med det!
Shoppade även upp min sommarjobbs-lön hehe..


SEPTEMBER
Shoppade en hel del denna månad också, gick och såg en mycket bra film på bio med Victor "I rymden finns inga känslor"
Solade solarium lite smått sådär för att hålla kvar sommar färgen :)
Annars försökte man hålla tempot i skolan, Lisa och jag fick en idé, vi byter till samhäll... men hur gick det?


OKTOBER
Hösten kom och jag fick intresset att fota porträtt så Victor och jag åkte till kyrkogården där det var fullt med löv och fotade :)
Jag färgade håret lite också, gjorde lite mörkare slingor i för att inte se så blek ut till höst/vintern, jag såg lite ut som cruella de ville (överdriver lite)
men jaja, de blev bra iallafall :D



NOVEMBER
Lisa och jag bytte äntligen från natur till samhäll! Kändes riktigt bra :)
Victor och jag bakade en hel del, pepparkakor och lussebullar, tidiga ska man vara!
Och så fotade man lite mer porträtt såhär på höstens slut :)
Gjorde även ett inlägg i bloggen om vikt hetsen som råder över Sveriges ungdomar, jag har tröttnat på allt tjat om tjocka o smala Osv. inlägget fick mycket bra kritik så det kändes toppen! Du kan läsa det HÄR om du missat :)




DECEMBER
Denna månad bestod väl för det mesta av stress och sömnlösa nätter och besök på sjukhuset, en bra men ändå dålig månad.
Eftersom Lisa och jag bytte program så blev det mycket att ta igen och sen är det ju som vanligt julafton den 24 December och då ska alla snälla släktingar få julklappar :)
Så nu är man pank fast rik på massa nya grejer man fått, och kan äntligen sova rätt bra! Har ju haft Victor att sova med ända sen jul nu så det känns toppen :)
Och det bästa av allt är att vi firar det nya året med 7 månader! Tiden har gått så otroligt fort.
vid tolvslaget blir det inte bara en Gott nytt år kyss utan även en "grattis till oss" kyss ♥



linnea

Det är bra :) vad har du gjort idag?<3

2010-12-30 @ 19:59:41
URL: http://linneapalmer.blogg.se/
Anna E

sv: jo allt är bra, hur är de med dig? :)



det ser ut som ditt 2010 varit bra! hoppas 2011 blir bättre :D

2010-12-30 @ 20:30:02
URL: http://heeneley.blogg.se/
Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, mina nyårsplaner osv.. Ha en trevlig kväll!

2010-12-30 @ 21:58:19
URL: http://wordsbyme.se
pictures by anna♥

åh tack sötnos :D

Din design är också as snygg ju!

2010-12-30 @ 22:43:14
URL: http://annaalden.blogg.se/
viktoria

SV: jajemensan, alltid lika härligt (Y)

Åh, grattis på sju månaders dagen i efterskott! :D

2011-01-01 @ 22:29:54
URL: http://fotoduon.blogg.se/
Mathilda

Vem var du tillsammans med innan victor :)?

2011-01-05 @ 22:47:18
URL: http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0