Helt onödig fakta!

  2009-06-15 / 00:05:52 / Vardag /
Nu ska jag även på denna blogg traka er med dagens onödigaste fakta.
Kan va ganska ironiskt!

* Idag vaknade jag av en konstig dröm, att det var krig imellan typ... Ja eller jag vet inte vad det var men massa olika personer från olika tidsepoker. Och själv jobbad jag nere i en sån där stengruva där man kunde skydda sig från kriget,
jag var den som öppnade dörren och släppte in alla.
Och det roliga var att när jag vaknade så fortsatte jag fundera masser på hur allt skulle varit som säkras, typ 10 meter betong åt alla håll, men då kankse man inte får luft så då gör man km långa ventiler ... aja
*  När jag väl kom upp sen så gick jag på toa och tog min antibiotika, men jag kände mig ändå trött och försökte åter igen att sova... ville så gärna tbx till drömmen, men lyckades inte!
* Jag var sugen på godis när jag vaknade, men istället så åt jag frukost vilket var bra gjort!
* Idag så skrattade jag åt mig själv, när jag tänkte på min klokrena kommentar "du är inte grön ngnstans" bara jag o vissa som förstår, men det gav mig ett skratt :D
* Jag kom på idag att jag har saknat att fotat, känns som det var ett tag sedan! Hoppas vädret blir bättre så jag och kamran kan hitta på ngt spännande och ngt nytt!
* Amanda och jag körde kortspelet "stress" idag och amanda vann.
* Vi spelade under tiden då det var reklam, vi satt annars och kollade på paris hilton när hon sökte sin bff :)
* Vi åt hallonglass under tiden och det var mummma! Vi kom även fram till att vi MÅSTE se nästa avsnitt, då dom ska på nööööjesfält! amanda och jag gillar sånt.
* Idag har jag även köpt snickers glassen, börjar bli lite stamis på den dära! Den är mumsig<3
* Nu ska jag snart gå och sooova, jonte har klagat på mig att jag går och lägger mig så tidigt, min kommentar var "jag går och lägger mig när jag är trött" och han var tydligen aldrig det :) MEN GRATTIS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0