Jag har en idé !

  2009-07-19 / 19:52:45 / /

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det låååånga lisbergs inlägget,
det måste verkligen vara det längsta jag någonsin skrivit och publicerat!
Hoppas någon orkade läsa iaf :)

Men det jag ville med detta inlägg var att informera er om att snart kommer en helt ny fräsch design till bloggen,
jag har en super idé inne i skallen och hoppas jag imorgon kan börja jobba på det, då jag och min kamera ska börja sammarbeta lite.
Men ha inte förstora förhoppningar, jag brukar tro lite för mycket om mina idér..
Men förbered er på något rosa, bubbligt, gulligt och sött :D

VI seeees <3



Jossi

Speeeennande :D (I)

2009-07-19 @ 21:36:56
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0