Tips för er tråk-bloggare

  2009-08-19 / 18:48:06 / /
Asså ska inte säga att min blogg är jätte rolig och perfekt.
Men asså jag läser typ på "vanliga" folks bloggar.
Shiet, vem bryr sig om när ni vaknar, vad ni äter till frukost, vad ni gör efter frukost...
Asså visst blogg är ju typ dagbok..
Men jag bryr mig inte ett piss om när ni vaknar?
Snälla skriv något mer intressant och lite olika saker. Börja inte varje inlägg med "vaknade runt 10, sen åt jag frukost... blabla"
Så tråkigt att alla inlägg ser så gott som likadana ut?

onej, min blogg e inte bäst, men ha lite olika saker i era inlägg om ni vill skaffa läsare.
För själv läser jag inga bloggar som beskriver sina dagar då dom vaknar? :s



Anonym

Oj ;s

såg visst att jag brukar skriva det.. rätt tråkigt, jag håller med dig. Ska bli ändring på det :)

2009-08-19 @ 19:43:59
Anonym

Hehe, du är inte ensam vill jag lova :)

Men visst det är en dagbok. men varje dag samma sak...blir inte kul.

2009-08-19 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0