Mys kväll/eftermiddag med Jossi :*

  2009-08-07 / 23:26:24 / Härliga stunder /
Efter sol och bad med mormor ute vid sandviken så träffade jag efterlängtade jossi :)
Vi cyklade ut till den där jävla ön där det kryllar av ormar och sola & bada + massa fotografering såklart!
Här kommer lite från dagen...



Kolla mina ben glittrar :o haha



man åker väl inte och badar tomhänt?
nejnej, popcorn, godis och supergod dricka fick följa med mig hemifrån (a)



Heeeey! Welcome to my world.



Jag tog faktiskt kort på 3 helt okända människor idag (6) här är en av dom drabbade!



Vid detta staket fanns det STORA svärmar av myggor, usch FY! Jag vill inte veta hur många mygbett jag fått idag :(



På hemvägen så började solen gå ner, så vi stannade vid turistbyrån och fota lite där med ;D



och ja.... denna fontän har nog alla sett vid detta tillfälle, men här ser ni den igen :D


Jossi

Frääääääschiga bilder min lilla stekiga neah :*

du e en sån tjej man gillar, PUUUUUSS!

2009-08-07 @ 23:33:20
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0