Förfrågan om intervju

  2009-08-19 / 09:25:37 / Sjukdomen /
Fick precis ett telefonsamtal från en tidning som skriver om mag-sjukdomar och sånt.
Kvinnan i telefonen frågade om jag ville ställe upp och intervjua mig till tidningen :o
Jag bah "aa visst, låter kul"
Men hjälp, jag vet inte om jag vågar ska ju vara bilder och allt på mig :s
Hehehe, hon skulle iallfall höra av sig senare.
Känns bara ganska konstigt att publicera sitt liv och sin sjukdom och allt vad det innebär för hela allmänheten.
Men det finns säkert dom som är i samma ålder som mig, som kanske är ny-insjukna och känner sig förrvirrade, precis som man själv gjorde när man låg där på sängen och läkaren kom och berättade att du hade morbus crohn.
Och sen är det ju olika från person till person hur sjuk man blir.. Vissa får värre sypmton än andra, medans jag själv var dödens och fick gör helvetes-akuta operation.. och ja det är själva operations delen dom vill intervjua mig om.
Men det ska bli spännande tror jag!
Så vi får väl se hur det blir :)


Mira

VILKEN tidning ska du va med i?

2009-08-25 @ 13:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0