FullRulle

  2012-03-28 / 20:10:42 / Vardag /

Bild från i sommras.
Har haft det fullt upp idag. Hade sovmorgon till kvart i 12, vilket var typ nice, men pluggade imorse sen fick jag gå till sjukhuset och förblöda lite halvt pga. ett litet blodprov. Vandra vidare till västerviks gymnasium min skola *status* hade lektioner och har nu fått tips av min psykologilärare att jag ska gå på KBT (kognetiv beteende terapi) för att få bort min spindelfobi som är väldigt jobbig.
Efter skolan så hämtade min pojkvän mig och vi åkte och tanka, handla, åt mat, handla lite till, fikade och busade med kissarna :D Han åkte hem nyss och jag pluggar så måste säga hej då nu ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0