Ett tips såhär på kvällen

  2012-03-29 / 20:53:32 / Vardag /
Har glömt att tipsa er om denna gratis produkt jag fick för någon vecka sen på posten! Det är ju alltid kul med gratis grejer och det jag gjorde var att gilla företaget på facebook och så efter några dagar fick jag hem ett litet paket :) Vet inte om det fortfarande går men leta upp dom på fejjan vetja och kolla upp!


Förövrigt så har jag precis skickat in ett arbete, så nice!
Sen funderar jag på om min katt (orissa) inte är en katt? Det var en galen nattfjäril i mitt rum och som vanligt ligger hon i min stol och sover och det ända hon gör är att kisa lite med ögat och blänga på fjärilen... En annan katt har ju instinkt att döda och äta allt som rör sig typ. Men Orissa vet väl inte riktigt hur man gör, LATMASK!
Fick springa och hämta min andra katt (Geisha) som är skogskatt som har lite bättre instinkt än vad Orissa har.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0