Fy fan vad vi är bra!

  2012-06-19 / 09:53:02 / Härliga stunder /

Hej min älskade blogg & mina läsare ♥
Nu har även jag tagit studenten och det var en av de bästa dagarna i mitt liv! En sån lycka att springa ut genom gymnasietsdörrar för allra sista gången och sedan glida genom staden för att skrika att vi är bäst för vi har tagit studenten! :D Kom även lite tårar under dagen som endast var av lycka!
Många älskade släktingar kom för att gratulera mig och även en liten överrasking av Victors föräldrar att vi fick åka Mustang genom stan efter kortegen var ett STORT plus i kanten :')
Kvällen slutade med förfest hos Lisa som övergick till Palladium som resulterades i många sovtimmar.

Igår var det min och många andras första dag som arbetslös och det firade jag och Victor med att åka till kolmården! Har massa bilder att visa upp.
Ska njuta av denna vecka nu för nästa vecka börjar jag sommarjobba!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0