Tjäna snabba & enkla pengar

  2012-01-29 / 13:55:00 / Vardag /
Jag har mitt studiebidrag att unna mig med i månaden. Men om man ska köpa kläder 1 måndad så går ju så gott som HELA studiebidraget åt. Och så är man pank resten av månaden och hur kul är det på en skala?

Efter en spontan trip på en blogg så blev jag tipsad om denna sida som man kan tjäna pengar på och det som lockade var "du behöver inte ha många besökare för att tjäna pengar" Det lät ju toppen :D Men sen kan man ju undra om det funkar? Men FAKTISKT så gjorde det de. Jag har redan tjänat ihop ett par hundralappar och det är ju toppen :) 

Jag vet att jag inte är ensam om att vilja ha en extra slant i månaden, så tänkte tipsa er att bli medlem på denna sida!
Ser du inte bilden? Så klicka på den som är över hedern! :D




amanda

hej! vilket bra tips! jag gick in där och i villkoren står det något om att för att dom ska kunna betala ut pengar måste man ha ett saldo (elr nått) med 500 på ? jag fattar inte, vet du kanske? :)

2012-01-29 @ 15:01:52
URL: http://aboutanamanda.blogg.se/
amanda

sv; jahaa då förstår jag! tack för hjälpen!

kram

2012-01-29 @ 17:01:26
URL: http://aboutanamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0