Resumé av 2011 || Del 4

  2012-01-14 / 14:00:00 / Vardag /


Foto A - första uppgiften var att fota en serie, detta är första bilden av 3! Ni kan se resten HÄR




Jag tipsade om världens godaste chessecake! Ni hittar receptet HÄR


Var i Linköping med Sascha och Leah. Shoppade och sånt mys :)


Jag bloggade riktigt mycket i September, hade fullt med tävlingar, svar på kommentar, filmtips, veckans blogg Osv.
Började även nörda wordfeud ;) och från att hata Justin Bieber så började jag älska honom, haha!




Victor och jag var ute och fotade, bland annat bilden ovan :)
Vi hade även en extra mys dag då vi gick på bio och såg Jägarna 2 och åt på Morella



Var final match och jag var med i hejaklackan! 



Blev för första gången någonsin brunett!



Subway öppnade i stan. Lisa, Sesse, Jenny och jag var där och hamnade även på första sidan i tidningen.



Sista skolfoto någonsin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0