Resumé av 2011 || Del 4

  2012-01-17 / 12:00:00 / Vardag /




Fick mig en One piece! Så grymt skön :)


Jag klippte mig, färgade håret på Leah. Var på Ahmeds hej då fest. Krattade löv med Victors mamma så jag fick träningsvärk. Käkade på donken! Var på Palle. Började förbereda julen med pepparkakor och lussekissar. Hade nationellaprov i Svenska B.


Kollade på nästsista twilight filmen med Lou och Leah.



Bakade pepperkakor med älskling. Har nog aldrig gjort så fina! :)



Började med ricinolja i håret! Har blivit skillnad men inte tagit kort på ett tag. Kanske borde göra det?
Ni ser första resultatet HÄR





Victor och jag började December med att ha våran 1½ års dag. Blev så överraskad och började gråta av lycka när Victor friade. Så nu är vi förlovade! :love:



Var på nattinnefotboll med massa människor :) 



Pluggade massor, mycket som skulle vara klart innan jullovet. Nördade bakery story på mobilen. Shoppade julklappar. 



Var på det finaste lucia tåget som visas här i kommunen! Brevikskolans alltså. Leah och jag gick dit :)



Hade julklappsleken med klassen :D Jag hade sån tur! Vann massa hello kitty saker. 



Det var julafton som först firades med min familj och släkt. Senare så kom Victor och hämtade mig och efter att typ ha dött pga en älg så firade vi jul hos han. Där hade vi också julklappsleken och tur som jag ofta har så vann jag de saker som vi fajtade om allra mest :D

På nyårsafton så tog jag och min älskling det lugnt. Vi lagade mat, kollade film och åkte ut till Håkan och Carita. Tände och släppte iväg de vackra thailändsla lyktorna och smällde även lite fyrverkerier och skålade in det nya året :) :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0