We found love in a perfect way

  2012-02-01 / 17:09:03 / Vardag /
Har varit i skolan idag, så jobbigt med jätte lång håla :( Men mina vänner förgyllade dagen såklart :love:
Efter skolan så åkte Victor och jag och fikade. Hade glömt våran dag idag tänkte på det igår ju! :( Men han överraskade mig med 2 presenter, så underbar han är :love: 20 månader & 2 månader förlovade.
Kom hem nyss, ska plugga lite, kanske dra till Mejeriet får se hur det blir :)

Orkade inte blogga när jag kom hem igår. Men det var mysigt att fira Agge. Var kanske 10 stycken? Satt på morella och snacka och drack (jag drack cola hihi) Efter att morella stängde så skulle vi gå vidare men jag var pömsig och gick hem till min säng istället :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0