En bra Tisdag (bättre än måndagen)

  2012-02-28 / 20:02:52 / Vardag /
Efter skolan träffade jag Lisa för att köpa glass på donken och sitta ute och njuta av solen :D Sen gjorde vi lite saker och gick hemåt igen. Stod i köket och gjorde oboby för min onda hals så ringer Victor och vill ha en puss innan han åkte hem så han kom förbi och pussade på mig lite, stackarn var hungrig så vi åkte till donken (igen) och åt lite hamburgare :p 
Nu känner jag mig lagom mätt och har pluggat lite PA med Lisa, ska nog ta tag i historian också och fortsätta skriva om 1:a - 2:a Vk och lite mer.

Är snäpppppet sjukare men det har ändå varit en toppen dag :love: 
På torsdag blir det lite mys med pojkvännen och ett annat kärlekspar hahah, vi tar det sen, puss hej! :)


iiiden

nice:D

2012-02-29 @ 09:11:29
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0