Anledningen till allt...

  2012-04-01 / 11:39:35 / Vardag /

Jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden och det beror på att jag mått dåligt en period. Sen kom inte lingonveckan i tid och då kan man ju bara ana vad som är på gång... Victor och jag köpte graviditetstest igår och det var ju inget kul resultat... Missförstå mig rätt... Vi vill ju inte ha barn i denna ålder?
Mår jätte dåligt och det är dags att ta ett livsviktigt beslut.
Som ni förstår lägger jag ner bloggen ett tag för att reda ut allt som hänt.
Love you <3



Anonym

April April!

2012-04-01 @ 14:32:35
M I R A H O L G E R S S O N ♥

ÄR DU GRAVID KVINNA?

2012-04-01 @ 18:09:22
URL: http://miraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0