Lördag barre sådär

  2011-09-17 / 18:07:29 / Vardag /

Dom här 2 bilderna bjuder jag på denna lördag.
Tummen upp för att jag är med världens bästa kille i helgen och att jag precis övningskört med hans mamma och det gick super bra *stolt*
Sedan har vi en liten rackare på en bit papper, denna hitta Victor och jag i trappan förut, den såg väldigt skum ut..? Lägg märke till de långa håret larven har :)


LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hejsan! Hoppas att du har haft en bra helg, det har jag haft! :)



Jag tänkte bara kolla med dig om du skulle vilja hjälpa mig lite? Jag kan absolut inte bestämma mig vilken bild jag ska ha som profilbild på FB! Pls heeelp :) <3

2011-09-18 @ 20:55:41
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0