Linköping idag

  2011-09-20 / 20:24:41 / Härliga stunder /
Iphone bilder är ju så jäkla bra kamera :D *dör*
Idag har vi studiedag och jag kom precis hem från Linköping med dessa 2 ursnygga brudsen! Vi eller dom rättare sagt har shoppat,  jag är typ pank så fick bara med mig 1 liten sak hem, (visar senare ikväll)
Det var hur som helst en toppen dag! En perfekt studiedag helt enkelt.
Bloggade inget igår, var fullt upptagen typ haha :) Va kvar i skolan längre än planerat, satt ute med de beste, blev sedan att gå till mejeriet och kolla idol med lisa och 5 pojkar. Det var mysigt :D


Millah - väntar första barnet ♥

hejsan du har valt en paul frank filt och det är ej det jag tävlar ut :S så gå gärna in igen och gör en ny kommentar om du vill vara med =) kram

2011-09-20 @ 20:44:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0