Helgen är slut

  2011-09-18 / 19:35:22 / Vardag /
Nu är det söndag kväll och helgen är snart över, en ny vecka framför oss helt enkelt. Lisa och jag har börjat med en liten grej, vi ska vara jätte duktiga på något varje vecka t.ex. "komma till skolan varje dag"
Denna vecka är min första vecka, då ska jag sikta in mig på att "Komma i tid"

Denna helg har jag varit hos min pojkvän, idag har vi så gott som tränat när vi spelade kinect med hans bror, fasiken va svettig man blev haha. Kvinnlig som jag är har jag spelat COD också, haha bög jag är.
Och nu pekar jag fingret åt Victor för det är han värd :) Men jag älskar honom ändå ♥


Älsklingen din! <3

<3 <3

2011-09-18 @ 20:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0