Sorrrry !!

  2011-10-18 / 18:28:24 / Vardag /
Jag har varit lite off på bloggen, men har lite anledningar, så ska berätta vad jag gjort iställt för att bry mig om bloggen.

I helgen har jag varit med världens finaste Victor, åkte hem senare en vanligt men det var ju bara toppen! :)
När Victors pappa skjutsas hem mig så träffade jag Älsklings Lisa, vi promenarade och ät cheese burgare.
Igår (måndag) Var jag i skolan, träffade Victor en stund efter och åkte sedan med mormor och brorsan till Maxi och handlade, fick brända mandlar också så nedrans gott!! Sen åkte vi hem och fika och så drog jag mig ner till Mejeriet och kollade film och tv med Lisa & Amanda mfl. 

Så var det tisdag och jag kom hem straxt innan 4, tvättat, beställt lite grejer från Ellos och ska nu plugga!
Har 3 arbeten som ska in senast fredag så får se hur mycket jag kommer hinna skriva här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0