Min framtid

  2011-10-24 / 15:10:00 / Vardag /
Denna text är till mig själv, det är jag som tänker så mycket på min framtid.
Så nu skriver jag ner massa för mig själv :) Ska kolla tillbaka om 8 månader typ och se hur jag tänker då :)

Jag vill till framtiden! Jag är nog lite lillgammal, har tröttnat på att festa och partaja, jag vill sluta gymnasiet, plugga vidare, ha egen lägenhet med Victor och få ta 100% eget ansar = Vuxen

♥ Mina planer efter gymnasiet är väldigt många, men jag ska stanna kvar i stan och vi har pratat en hel del om hur Victor och jag ska göra och bara han får ett jobb (mycket säkert) och att jag kommer in på utbildningen så kommer vi flytta ihop :)
♥ Jag vill ha "kom hem till mig friends så käkar vi food och kollar film" typ varje dag! 

Jag vill inte flytta ifrån stan, finns många anledningar varför.
Jag har liksom allt här, vänner, mamma, syskon, mormor, några släktinga, Victor & hans familj. Det betyder så mycket för mig och flyttar jag så är dom långt ifrån.
Sen går jag till sjukhuset för att träffa min läkare minst 4 ggr per år och lite så, jag har alltid varit här i v.vik och mina läkare känner jag en trygghet till. 

♥ Jag har alltid haft katt, något jag och Victor måste ha. Men jag gillar inte bondkatter (ursäkta) och har inte kanske pengar till en Orissa katt för flera tusen. En hund kommer jag inte orka ha, tänk en dag i snöstorm!

♥ Jag undrar hur det är att ha 100% ansvar för allt, man måste tänka på att mat köps och görs, att hemmet städas och saker tvättas Osv. seriöst hur kan man komma på 7 olika goda maträtter för 1 vecka?
pizza, tacoz, fläskfilé.... hamburgare.. Det är ju gott. (fet jag låter haha)

Vad mycket grejer man behöver köpa sen. Stekspade, mattor, blommor, gardiner, toaborste (haha), kastruller, osthyvel, kaffebryggare, brödrost Osv osv osv... Vad är ett hem värt egentligen? Det borde kosta typ 65 miljoner att bygga ett hem med grejor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0