Gårdagen var fin

  2011-10-06 / 19:24:32 / Vardag /
Jag kom hem lite sent igår så blev att äta och läsa engelska bok. Men igår iallafall...
Möte Erlind utanför och så gick vi ner mot stan, vi lyxade till det lite med skjuts av Alex :) Skönt var så kallt ute! Väl på mejeriet träffade vi Lisa, Allmir, Ahmed mm. Det var spelning med några estetkillar från skolan, dom var überbra! Sedan gick jag ner till mc donalds en snabbis med Erlind & Samer och så tillbaka till mejeriet och pratade med lite pojkar :) Förstår inte varför, men Lisa och jag umgås 90% av tiden med killar och resten tjejer, vem vet vi kanske skulle ha blivit män istället. Aja, sen gick jag hem med Ahmed, frös som en kossa.
Idag har det inte hänt så mycket, har städat och pluggat, dagens höjdpunkt var att prata med älsklingen som blev godkänd i körningen idag, så glad för hans skull ♥ bara skrivningen kvar! Ska träffa honom imorgon, då ska jag krama och pussa sönder honom :)
Nä men vet ni vad måste plugga vidare!


L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D Ja, det är jätte skönt!



Vad gör du??

KRAM

2011-10-06 @ 20:41:31
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
JENNIFERFOTON

Sv; tack :)<3

2011-10-06 @ 20:43:58
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/
Hida

Hej! Tack så mycket!:) är det bra med dig?:) fin blogg btw!:)

2011-10-06 @ 22:03:40
URL: http://fashionistabyhida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0