Sammanfattning av helgen

  2011-11-13 / 17:52:47 / Vardag /
En bild från i sommras :)

Jag har varit med Victor i helgen, vi har hjälpt hans bror lite som håller på att flytta och så var vi Palladium igår kväll. Victors kompis Marcus har fyllt år så Victor ville såklart träffa han på Palle, dit alla nya 18 åringar vill gå :) Jag skulle egentligen gått dit med Lisa, men hon var lite trötter :| så jag gick med Victor istället, men det blev ju skoj det med.
Idag har vi sovit-ut och inte gjort så mycket, kom hem för ett tag sen, har duschat och börjat städa vid mina kläder, det är totalt kaos i garderoben och byrån, hihi :')

Ska plugga psykologi nu, ha det bäst ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0