Palla fånga dagen

  2011-11-17 / 19:06:49 / Vardag /
Random bild.

Idag har vi haft nationella i Svenska B. Det var helt okej, hade 5h på oss så det var skönt att man fick gå hem när man var klar :) 
Efter det så gick Lisa och jag till stan, kollade på lite julklappar man kan tänkas köpa. Vi åt sedan på Acapulco bara för vi varit duktiga och suttit så länge och skrivit! Satt på Acan i nästan 3h tror jag? Vi gick sedan för att kolla på ytligare en grej.
Jag kom hem och städa rummet och målade naglarna. Nu har jag även beställt hem en julklapp till min boyfriend och en sak till mig själv. Awesome :D

Nu ska jag göra något och sedan gå till Willys, Victor kommer snart också, han ska sova hos mig inatt, min drog ska till Göteborg i helgen så vi tänkte ses lite idag/natt så vi får träffas lite iallafall ♥


iiiden med 3 i

fin bild :D

2011-11-18 @ 08:16:44
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0