Lackar...

  2011-11-10 / 22:20:00 / Svar på kommentarer /
Asså Victor och jag gjorde INTE slut. Vi blev osams om en onödig grej och jag är sån att jag ger upp allt när jag är osams med någon, jag liksom bara hej då ses aldrig igen. Sen efter 1 min så bara, nej förlåt!! Och victor vet att när jag säger att det är slut så vet han att jag inte menar det, för jag är sån som ska bli av med saker när jag är arg på dom haha :D
Men Vi gjorde inte slut, Victor och jag kommer alltid vara tillsammans, vi bråkar som alla andra gör men vi älskar varandra så mycket att bråk inte kan förstöra något mellan oss :)

Sen kan du gärna skriva ditt namn nästa gång, du behöver inte vara rädd...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0