Jag är tillbaka

  2011-11-08 / 20:56:10 / Vardag /
Stängde ner bloggen ett par dagar för jag skulle göra om lite, men måste fota lite nya bilder till hedern har bara en gamal sen i sommras :( 
Chokladen fick jag av Victor, vi bråkade lite så han var söt och gav mig lite hjärtchoklad, det tyckte jag var jätte snällt :')

Har haft höstlov har inte gjort så jätte mycket har vart med Victor mest, har krattat löv med hans mamma så jag hade typ träningsvärk.. 
Var ju på fest ocskå, sen så var jag med Lisa, vi snackade och pluggade PA :)

Igår var jag i skolan, pratade lite med Victor om det som hänt och sen så följde han mig till sjukhuset sen åt vi lite på mc donalds.

Och idag har jag varit med Sesse i skolan, sen har jag gjort mat och pluggat och gjort klart bloggen :)


Anonym

är ni tillsammans eller inte? på din fb är du ju singel? kram

2011-11-08 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0