Text, inget mer

  2011-05-15 / 21:20:06 / Vardag /
Min helg har jag spenderat med Victor, inte alls ovanligt. Vi var hos mig till lördag o åkte sedan hem till honom, vi har kollat melodifestivalen (Eric saade, du va grym) och fiskat lördag o söndag. Jag har en dold talang i fiske! :) jag har fått upp 4 st sammanlagt o Victor 0. Jag fiska mycket när jag va liten med pappa men hade glömt hur roligt det är. Lär bli mycket fiskande framöver. Däremot tycker jag synd om både masken på kroken & fisken. Jag känner empati lite väl mycket hihi. Hela kvällen har jag pluggat & nu ska jag fortsätta. Ha de bäst <3


Josefine Andersson

tack för frågorna :)!

2011-05-15 @ 22:40:23
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0