Resumé av påsklovet

  2011-05-05 / 21:28:06 / Härliga stunder /

Gulligaste påskägget, som jag fick av Victors mamma Camilla! :D
Påsklovet tog ju slut för ett tag sedan, men nu som först har jag tid att sätta mig vid datorn och blogga.
På lovet har jag varit hos Victor, varenda dag förutom Tisdag då jag va på fest för Erlind!
Vi har varit i Jönköping på bilmässan Elmia, vi har ätit påskbord hos hans farmor och lite annat.
Kommer bilder från Elmia senare :)


Josefine Andersson

nej vilket sött påskägg!



hihi ja visst var dem söta :D!



jo jag vet du har alltid varit smal, jag har ju dock råkat fixa till skiten själv, så onödigt alltså. men iallfall, det måste väl iallflal vara skönt o ligga på gränsen än o ligga under? tur att du inte själv vill hare så iallfall :) sen att vissa får saker som utlottat är ju en anann femma tyvär

2011-05-05 @ 23:04:38
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0