Jag är en hjälte

  2011-05-12 / 14:59:22 / Vardag /

Min dag börjde med att rädda en humla som på något sätt tagit sig in i mitt rum, mina katter hade typ köttat den lite halvt som halvt.
Sen har jag för ca 10 min sen räddat ett annat kryp, han låg på ryggen hela tiden och sprattla med bena, så nu har jag släppt ut honom och hjälpt han på bena xd
Jag hatar kryp, men jag tycker synd om dom när dom har ont osv. hahahahhahha

Idag har jag haft NP i engelska B, städat mitt rum och varit på sjukhuset, nu väntar jag bara på att det ska bli dags och gå o äta kina mat :D


william

hade också NP i engelska B idag:D

och har samma kamera:D

vilket pogram går du:D?

2011-05-12 @ 18:19:00
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Louise

När kommer det en frågestund?

2011-05-12 @ 20:01:04
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; vet faktiskt inte ^^

2011-05-12 @ 23:13:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0