Godkväll

  2011-12-19 / 20:54:19 / Vardag /
Hej på er ♥
Vill först bara säga att jag titta tillbaka i arkivet och hitta en bild från förra vintern plus en heder.
Så jag har bytt nu lite provisoriskt för jag ska snart fota för en ny heder, bara att jag väntar på snö!
Kommer nog efter julafton precis.

IDAG.
Skolan först, efter de så åkte Lisa, Sesse & jag till Willys och köpte lite grejer. Sedan åkte vi hem till Lisa och bakade för morgondagens fika och julklapps lek med klassen :)
Vi slog även in våra julklappar och unnade oss pizza efter det. 

Kom hem för en stund sen, har fixat lite med de julklappar inom familjen och sedan blivit rätt deprimerad för att fortsättningen av säsong 2 i The Walking Dead inte börjar förns i Februari... Så laddar ner säsong 1 nu så jag har något att se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0